program |  organizator |  patronat |  sponsorzy |  galeria |  napisali o forum |  goście specjalni |  kontakt |           english  

    www.gdynia.pl  
  
IX MIĘDZYNARODOWE FORUM GOSPODARCZE GDYNIA 2009 ODBYŁO SIĘ W DNIU 9 PAŹDZIERNIKA 2009 *** NAJWIĘKSZE WYDARZENIE GOSPODARCZE NA POMORZU *** NOWE TRENDY, NOWE WYZWANIA, NOWE ŹRÓDŁO INSPIRACJI


 IX MIĘDZYNARODOWE FORUM GOSPODARCZE
 9 PAŹDZIERNIKA 2009




 PANEL TURYSTYCZNY

Anna Somorowska
lider panelu Turystycznego

Prezes Zarządu Agencji Rozwoju Gdyni Sp. z o.o.
tel. 58 669 70 04

Turystyka bez granic - nowe wyzwania


Anna Somorowska - biografia

W dzisiejszych czasach podróżowanie staje się częścią nie tylko wypoczynku, ale także pracy zawodowej, edukacji, realizowania aspiracji osobistych. Człowiek, który wybiera jako cel podróży miasto europejskie, oprócz zwiedzania i atrakcji kulturalnych, szuka przestrzeni do wypoczynku aktywnego, korzysta z centrów SPA i salonów piękności. Rekreacja aktywna w dużych miastach? A może pobyt SPA na Śląsku czy prestiżowy Kongres na Mazurach? Teraz jest to możliwe. Współczesna turystyka łamie wszystkie dotychczasowe bariery i stereotypy. Analizowanie trendów stylów życia, monitorowanie zmian w wizerunku miast i regionów turystycznych jest w dzisiejszych czasach warunkiem przeżycia na rynku, podstawą budowania i zarządzania konkurencyjnym produktem.

Celem tegorocznego, podzielonego na cztery bloki tematyczne Panelu Turystycznego stanie się przedstawienie trendów oraz nowych zjawisk w sektorze usług turystycznych, mającym wpływ na rozwój innowacji w marketingu terytorialnym.



 




PANEL TURYSTYCZNY
9 października 2009

Hotel Nadmorski
Gdynia, ul. Ejsmonda 2



PROGRAM
08:30 - 09:30Rejestracja uczestników Forum
09:00 - 09:20 Otwarcie Panelu przez Pana Prezydenta
Dr Wojciecha Szczurka

Przywitanie przez lidera panelu Panią Annę Somorowską

Blok 1. Turystyka wirtualna - podróże bez granic

9:20 - 9:35Gry miejskie - nowy trend w marketingu miast i atrakcji
Szymon Dąbrowski - gramiejska.pl
9:35 - 9:50 Gry i wydarzenia z pozytywną energią w marketingu terytorialnym - Case Study dla miast polskich
Dorota Janas, Silesia Events
9:50 - 10:10 Marketing Terytorialny na ekranach małych i dużych
Aleksander Kutela, Wiceprezes HBO Central Europe, Eryk Mistewicz

Blok 2. Bariery informacyjne w marketingu terytorialnym - jak je przełamywać?

10:10 - 10:30Trendy i tendencje przemysłu czasu wolnego - czy da się przewidzieć przyszłość?
Julio Aramberri, Drexel University of Philadelphia
10:30 - 10:45Innowacje w rozwoju turystyki europejskiej
Nevenka Čavlek, University of Zagreb, Croatia
10:45 - 11:00 Nowe metody i produkty badawcze w marketingu terytorialnym
Elżbieta Marciniak, Dyrektor Działu Badań FMCG w PBS DGA
11:00 - 11:15 Wizerunek atrakcji i destynacji - jak mierzyć i kontrolować percepcje marek terytorialnych?
dr Piotr Birski, Karolina Dziarmakowska, Synovate Polska
11:15 - 11:35 Poznaj słabe strony swojej oferty i produktów, doskonal ich jakość - mystery check
dr Rainer Blancke IRS Consult Niemcy
11:35 - 11:50 Profil współczesnego Europejczyka w świetle badań Discovery Networks - sposoby dotarcia i komunikacji z targetem
Dorota Żurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales, Beata Biernacka, Research Manager Discovery Networks Central Europe
11:50 - 12:15 Przerwa kawowa

Blok 3. Innowacje w przemyśle czasu wolnego - turystyka inteligenta zdobywa rynek

12:15 - 12:30 E-marketing - miliony osób chcą się o nas dowiedzieć - przykłady ciekawych rozwiązań
Wojciech Kreft Dyrektor PROT
12:30 - 12:45 Inteligentne przewodniki turystyczne - przegląd trendów i tendencji
Wojciech Młotkowski - PPWK, Navigo Chopintour
12:45 - 13:00 Czytelne miasto - innowacje w oznakowaniu miast
Hubert Gonera Landbrand s.c.
13:00 - 13:15 Innowacje w kampaniach promocyjnych na rynku marketingu terytorialnego
Adam Mikołajczyk "Brief for Poland"
13:15 - 13:40 Pytania oraz dyskusja
13:40 - 14:00Krótka przerwa kawowa

Blok 4. Bariery społeczne i cywilizacyjne - historia kilku ważnych przypadków

14:00 - 14:15 Współczesne syntezatory mowy oraz języki uniwersalne - wykorzystania praktyczne
Łukasz Osowski - Prezes Zarządu, Michał Rybak PR, IVO Software Sp. z o.o. PPNT Gdynia
14:15 - 14:30 Awatary - uniwersalne technologie komunikacji na styku człowiek - maszyna
Marek Trojanowicz- Wiceprezes Zarządu InteliWISE S.A., Michal Nawrot - Frontend Manager InteliWISE S.A., PPNT Gdynia
14:30 - 14:45 Informacja Turystyczna przyszłości (Case Study - innowacja)
Artur Kaliszewski, Archideko
14:45 - 15:05 Bariery i stereotypy kulturowo - społeczne - przykłady projektów łamiących bariery społeczne i kulturowe w marketingu terytorialnym.
Prof. dr hab. Krzysztof Podemski, UAM w Poznaniu
15:05 - 15:35 Pytania i dyskusja
15:35 - 15:45 Podsumowanie
lider panelu Anna Somorowska
16:00 - Wspólny obiad IX MFG




 | program | organizator | patronat | sponsorzy | galeria | napisali o forum | goście specjalni | kontakt |   3net.pl